Tuesday, December 27, 2011

SELAMAT TAHUN BARU 2012


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Berjumpa semula kita setelah hampir sebulan membisu. X mau kacau sebab cikgu2 bercuti. Hanya tinggal 5 hari sahaja lagi kita akan menempuh tahun baru tahun 2012.
Dengan kedatangan tahun baru ini semoga semangat cikgu2 pun akan diperbaharui dan berazam untuk menambah baik kekurangan diri jika ada. Dalam masa cuti ini ada juga guru2 yg menelefon saya bertanya tentang Rancangan Pelajaran Tahunan Seni dan Muzik tahun 2. Ada yang mengatakan x tahu nak buat RPT. Sebenarnya RPT hendaklah dibuat oleh guru2 sendiri mengikut takwim sekolah masing2. Jawapan x tahu buat RPT tidak sepatutnya diberi oleh guru2 tersebut. Walau bagaimanapun akan saya uploadkan juga RPT sekolah Jurulatih Utama saya sebagai panduan. Tunggu. akan saya uploadkan.
Seperkara lagi... saya berharap cikgu yg melawat laman blog ini kemukakan soalan -soalan sekiranya ada perkara2 yang tidak faham atau nak bertanya tentang apa sahaja mengenai pelajaran muzik atau seni. (melalui ruangan chat (artvocal))Kdg kala sya pun x tahu apa yg nak diuploadkan kerana x tahu apa yg cikgu2 inginkan. So kerjasama cikgu sgt saya harapkan untuk mengaktifkan blog ini.

TQVM

"SELAMAT TAHUN BARU 2012"

ART

No comments:

Post a Comment