Sunday, November 20, 2011

KELAS GAMELAN !!!

Salam sejahtera..

Untuk makluman semua.. kelas gamelan yang diadakan setiap sabtu 2 minggu sekali akan dihentikan kerana guru2 bercuti balik kampong..hehehe seronok ada kampung..Ini permintaan ahli2 sendiri, Saya akan mula mengajar apabila sekolah dibuka semula. Walau bagaimana pun kali ini saya akan mengetatkan kemasukan kerana saya hanya mahu mereka yang betul2 berminat dan menunjukkAN komitmen tinggi sahaja. Kepada mereka yg berminat..masih ada tempat lagi.

TQ

Art

2 comments:

  1. Salam...
    En. Azahar sihat? saya nie berminatnya la nak join thus group..malangnya saya takut nak amit risiko coze terlalu komited dgn study. Moga2 akan dtg ada masa yang mampu saya luangkan...InsyaAllah.

    ReplyDelete
  2. salam en azahar..saya berminat sangat untuk mengikuti kelas ini..tetapi saya terikat dengan belajar..ada tak cara lain untuk saya join kelas ini..latihan memang pada hujung minggu sahaja ker..??

    ReplyDelete