Wednesday, October 12, 2011

SEMINAR MUZIK KEYBOARD

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Satu seminar muzik keyboard oleh Cik Yuki Shimada dari Jepun akan diadakan pada
9 Nov 2011 bertempat di Yamaha Music Festival Hall, No 8 Jalan Perbandaran, Kelana Jaya , Petaling Jaya jam 2.30 ptg hingga 5.30 ptg. Seminar ini terbuka kepada 30 org guru muzik sekolah rendah dan menengah yang berminat dan tiada sebarang bayaran dikenakan. Oleh itu, kepada cikgu2 yg berminat sila hubungi saya melalui email selewat-lewatnya 23hb Oktober 2011. Bagi JU muzik saya akan wajibkan hadir dan surat akan dihantar kepada tuan/puan.

Sekian terima kasih.

art

6 comments:

  1. sy berminat...tp jauh...follow blog sy jgk ye...ni blog tugasan sy http://www.missezhafirzan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Salam... ok saya follow,... byk info juga. Tahniah...
    art

    ReplyDelete
  3. Salam..saya berminat untuk menyertainya..bolehkah saya menyertainya walaupun saya tiada basic berkaitan permainan keyboard..


    Cikgu Intan Shuhana
    Sk PPR Lembah Subang

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah akan saya fikirkan... Tq

    art

    ReplyDelete
  5. tak silap 8 november tu hari selasa...kalau nak join..kena ada surat...adeh..

    ReplyDelete
  6. oppss..9 nov...saya sekolah ptg...rasa mcm nak join...

    ReplyDelete