Monday, October 17, 2011

SAHUT CABARAN SAYA !!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Saya masih menunggu guru2 seni visual dari sekolah rendah yg punya bakat melukis dari pelbagai media atau pandai membuat arca dan sbgnya untuk menyahut cabaran saya. Saya nak buat pameran hasil2 lukisan tuan puan di JPS dan saya mahu sambutan dari cikgu2. Jika ada 20 org pun dah mencukupi. JIka saya dapat 20 org dalam minggu ini saya akan panggil bermesyuarat dahulu dan kita bincang nanti. So... email nama dan sekolah tuan/puan dan taip berminat untuk pameran seni. Jangan simpan bakat yang ada.

ART

1 comment:

  1. Salam..

    En Azahar, saya berminat untuk menyertai pameran lukisan dan saya menyahut cabaran En Azahar hehehe...so, bagaimana tindakan saya selanjutnya...???
    Sebarang makluman, En Art boleh e-mail sy di :
    skjugra_1malaysia@yahoo.com

    Sekian Tq

    Cikgu Mustapha/moq mok

    ReplyDelete