Tuesday, May 22, 2012

JEMPUTAN BAGI MENYERTAI BENGKEL MUZIK NUSANTARA OLEH INSTITUT SENI INDONESIA YOGYAKARTA

Assalamualaikum dan salam sejahtera..!!
Hai ..apa khabar cikgu2 muzik semua? Semoga sihat sejahtera hendaknya. Ok.. Fakulti Muzik UITM Shah Alam mengadakan bengkel di atas pada 12 Jun 2012. Bengkel ini memberi pendedahan ttg kaedah P&P dlm muzik gamelan, Caklempong dan pergendangan yg efektif termasuk teknik2 permainan dan persembahan.
Bengkel ini akan dikendalikan oleh pensyarah muzik dari Institut Seni Indonesia Yogyakarta. Wow!! originally dari Indonesia. Pihak UiTM telah menetapkan kadar yuran khas sebanyak RM100.00 utk pendaftaran, bahan bengkel dan makan minum. Jika berminat dan ingin maklumat lanjut sila hubungi Pn Juriani Bt Jamaludin di talian 012-4099408.

Saya rasa cikgu2 muzik perlu mengambil peluang ini untuk mendalami dan menambah ilmu muzik nusantara ini kerana cikgu2 akan dapat pengajaran 1st hand dari pensyarah yg pro dari Indonesia. Surat pelepasan boleh dikeluarkan oleh JPN jika cikgu sudah mendaftar dan ada bukti pendaftran. Sila email ke anffaizat@gmail.com jika sudah daftar k.

TQVM

ART

2 comments:

  1. Hello Mr.Art. Nak tanya la kenape blog Kelab Motosikal Guru Selangor tak aktif lagi?

    ReplyDelete
  2. oic..nama mcm pompuan tapi tanya pasal motor ya...hahaha KMG masih aktif cuma blognya x aktif sbb bikers ni x da masa layan blog...diaorg tahu layan lap ja hehe

    art

    ReplyDelete