Wednesday, February 22, 2012

SIAPA NAK JADI PELAKON??


Assalamualaikum.!!

Ya..sapa berani sahut cabaran saya? Jadi pelakon. Biar betul En Azahar ni...bila masa lak mencebur diri dalam bidang ni.Hehehehe..ya .mmg betul dan serius.. tapi pelakon dokumentari lah x ada bayaran punya..rela hati. Sempena sambutan hari guru tahun ini..saya ditugaskan oleh pengarah utk menerbitkan sebuah dokumentari pendek mengenai kepayahan dan kesulitan yang ditanggung oleh guru guru yang bertugas di bandar yang serba serbinya sibuk dan mengejar masa. Dokumentari ini nanti akan ditayangkan pada sambutan hari guru peringkat negeri Selangor nanti. Saya perlukan seorang guru lelaki dan seorang guru perempuan. Jika ingin keterangan lanjut email kepada saya utk pertanyaan berikan nama dan alamat sekolah dan no hp kay.

Tindakan saya perlukan adalah segera. TQVM

art

No comments:

Post a Comment