Monday, January 16, 2012

KELAS GAMELAN (SABTU)


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Kelas gamelan pada setiap sabtu 2 minggu sekali akan kembali berjalan selepas cuti Tahun Baru Cina iaitu pada 28hb Januari 2012. Bertempat di studio muzik JPS seksyen 6
(Pusat Pengurusan latihan JPS)pada pukul 10.00 pagi. Kepada ahli-ahli yang pernah mengikuti kelas ini diharapkan dapat meneruskan kelas gamelan ini. Cikgu2 hendaklah emailkan kpd saya nama dan nama sekolah untuk confirm kehadiran. Kepada guru2 yg baru hendak menyertainya juga dikehendaki emailkan kpd saya.

Sekian untuk makluman

ART

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum..,sgt frust coz dh xleh join gamelan..apa pun sy seronok dpt ikut kelas yg pertama kali dulu..trima kasih atas pengalaman bersama ..kak G,wendy n all..,i miss U..huhu..28hb ada meeting,daripada jd 'chipsmore'..,adalah baik sy undur diri..semoga berjaya pada semua ya..

    ReplyDelete
  3. salam,

    kalau bukan guru dan saya berminat untuk mengikuti kelas gamelan ni bagaimana?

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  4. Salam.. plz inform me klu ada kelas gamelan dlm masa yg terdekat... farhag_82@yahoo.com saya cikgu dr kelantan

    ReplyDelete
  5. Salam.. plz inform me klu ada kelas gamelan dlm masa yg terdekat... farhag_82@yahoo.com saya cikgu dr kelantan

    ReplyDelete
  6. tahun 2015 ni ada buka kelas gamelan tak

    ReplyDelete