Tuesday, October 4, 2011

TQ AND TAHNIAH!!

Assalamualaikum.dan salam sejahtera !!!

Saya nak ambil kesempatan ini utk ucapkan terima kasih kepada semua JU muzik dan seni visual yg telah menjalankan tgjwb dan tugas memberi ceramah dan urusetia kepada kursus on-site di daerah masing2. Setakat ini saya tidak menerima apa apa komen atau aduan yg tidak baik dari peserta malahan pegawai PPD memuji tuan-puan kerana komitmen yg diberi sangat baik. Ada beberapa daerah lagi yang belum menjalankan kursus on-site tetapi saya percaya dan berdoa agar JU JU seterusnya semua akan memberi komitmen yg baik juga.
Saya juga merasa sangat senang hati melihat grup gamelan yg pertama kali berlatih minggu lepas boleh bermain dgn baik walaupun baru bbrp jam diajar. Oleh itu saya pula rasa x sabar nak mengajar lagi pada Sabtu ini 8hb Okt jam 10pg - 12tgh. Dtg jgn x dtg.. TAHNIAH pada semua..

art

No comments:

Post a Comment