Monday, October 17, 2011

KSSR MUZIK N SENI VISUAL TAHUN 2

Assalamualaikum dan salam sejahtera..!!

Kursus KSSR Seni dan muzik Tahun 2 hampir sampai kemuncaknya. Tinggal Petaling Utama dan Kuala Selangor yg masih berjalan minggu ini. Saya dan en Zainal berkesempatan memantau beberapa daerah dan berjumpa dgn guru guru yang berkursus. Alhamdulillah,.ramai yang sangat seronok dan gembira dengan kursus seni atau muzik walau pun ada diantara guru2 yang bukan opsyen. TQ VM 4 ur support. Saya sgt berharap cikgu2 akan sentiasa melawat blog ini untuk bertanya dan mendapat info berkenaan apa apa pun. Saya akan cuba sedaya upaya untuk menjawabnya. Jgn ragu2 untuk bertanya kerana malu bertanya sesat jalan. TQVM kpd barisan JU saya kerana komitmen yang diberikan. Terimakasih daun keladi ..tahun depan jadi JU lagi..hehehe

art

2 comments:

  1. En. Azhar, bagaimana nak dptkan Rancangan Pengajaran Tahunan Dunia Seni Visual KSSR Tahun 2?
    Sekian, terima kasih. - Guru DSV SK Antara Gapi, Hulu Selangor.

    ReplyDelete
  2. Salam..sebenarnya RPT hendaklah dibuat oleh guru sendiri mengikut takwim sekolah masing2. Selama ini JU yg tlg buatkan. Ini menyebabkan ramai guru2 yg baru dah tak tahu nak buat RPT..W/bgmana pun cikgu boleh rujuk2 mana2 sekolah berdekatan dan sesuaikan dgn takwim sekolah cikgu ok. Jika JU seni ada yg dah buat akan saya uploadkan dlm blog ini.
    tq
    art

    ReplyDelete