Thursday, September 15, 2011

KURSUS GAMELAN..

Assalamualaikumdan salam sejahtera..

Kursus gamelan bagi guru guru yg berminat dan telah memberi nama kepada saya dulu akan dimulakan pada 1 Oktober 2011 (Sabtu)jam 10 pagi hingga 12 tgh. Nama nama yg telah diberikan kepada saya ialah :

SK La Salle P. Jaya
1. Farah Norzee Abd Rahim
2. Siti MAziah Mazlan
3. Saziatul Mendy
4. Nik Rahimah

SK Rantau Panjang Klang
1. Mazlina Abdul Hamid

SK Subang Bestari
1. Sharbanun Bt Ibrahim
2. Noraziah Bt Ali
3. Ainatul Fatima Md Murozi

SK Bdr Utama Damansara 2
1. Noor Azliana Alias

SMK Seksyen 16 Shah Alam
1. Azlin Kamsah

Sk Sg Binjai Klang
1. En Radznee Abdullah

Walau bagaimana pun sekiranya ada guru2 yg tidak memberi nama kepada saya tetapi berminat untuk mempelajari gamelan..saya alu alukan kedatangan tuan puan.
So.. saya akan tunggu tuan puan pada 1 oktober nanti di Pusat Pengurusan Latihan Jabatan Pelajaran Selangor di Seksyen 6 Shah Alam (Berhampiran dengan Balai Polis Seksyen 6 dan Pusat Majlis Sukan Negara Seksyen 6 Shah Alam)

Terima kasih.

art

No comments:

Post a Comment