Wednesday, August 17, 2011

KURSUS GAMELAN !!!


Assalamualaikum dan salam sejahtera..!!

Ya!!kursus gamelan yg saya war warkan dulu akan saya adakan selepas hari raya. Bilik muzik telah pun dipasang dgn air condition yg baru. Hehehe...setelah lama di mohon..hampir setahun kan!!Jadi skrg dah sejuk sikit..bolehlah kita mulakan. Nama nama yg pernah diberi kpd saya melalui email dulu ada saya simpan. Nama nama tersebut akan saya panggil utk dtg berkursus secara percuma. TETAPi!!!!!!!
Kursus ini akan diadakan hanya pada setiap sabtu atau 2 minggu sekali..Kos perjalanan ditanggung oleh guru guru sendiri. Masa dulu saya belajar kat Jab Kebudayaan W. Persekutuan pun atas dasar minat dan tanggung sendiri. Jauh lak tu. Dari Shah Alam ke Kuala Lumpur. Hehehe...so cikgu bagaimana?? Tunggu pengumuman selanjutnya bila kursus ini akan bermula. Ok!!!

Salam

Art

3 comments:

  1. that good... saya pun nak join blh? dah lama saya tunggu peluang mcm ni...jgn lupakan saya k?
    tq2...

    ReplyDelete