Saturday, July 16, 2011

SIAPA BERANI SAHUT SERUAN INI !!

SIAPA BERANI SAHUT SERUAN SAYA DAN IKHLAS !! Hahahaha,..sahut memang ramai berani sahut seruan dan cabaran. Tetapi bab ikhlas tu yang agak payah sikit. Oklah mcm ni sebenarnya.

Saya nak menganjurkan pameran seni pada tahun ini setelah percubaan tahun 2007 berjaya tetapi tiada kesinambungan. Pada masa tu Jabatan Pelajaran aponsor duit. Tetapi kali ini JPS dah tak ada duit. Walau bagaimana pun saya ingin menganjurkan sekali lagi pameran seni yang akan disertai oleh guru guru seni visual dari seluruh negeri Selangor. Tak kira guru sekolah randah atau menengah. Mungkin cikgu2 ada hasil lukisan yang terpendam di rumah tapi tidak di expose kepada org ramai. Biar JPS jadi penganjur atau pencetus kepada pameran ini tetapi cikgu2 sendiri yg akan menanggung kos2 bahan lukisan atau sebagainya.
Senang cerita ..elok kita bermesyuarat dulu. kita bincang. Saya dah buka jalan. Cuma tunggu cikgu respon sahaja. So, kalau ada yang setuju..plzz email saya atau beri komen di bawah. Kalau ramai sambutan..saya panggil mesyuarat. OK.

Tqvm

art

No comments:

Post a Comment