Saturday, November 6, 2010

Jom !! kita anjurkan Malam Akuistik

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Cuti sekolah x lama lagi.. ada lebih kurang 2 minggu lagi. Yang nak balik kampong tu..takkan lah terus nak balik..relax-relax dulu kat Selangor.. Saya bercadang nak anjurkan satu malam persembahan kat JPS. Kita namakan "Malam Akuistik"..kita buat hari Jumaat 19/11/10. So kalau ada guru-guru yg berminat dan berani menyahut cabaran ini..email kat saya nama, alamat sekolah, no h/p dan jenis persembahan. Antara persembahan yg boleh dibuat seperti : gitar akuistik sambil menyanyi secara solo atau berkumpulan, nyanyian solo, atau apa jua persembahan muzik yg ringan2. Ini merupakan percubaan saya kali pertama. Kalau dpt sambutan hangat boleh kita jadikan acara tahunan. Cikgu2 yg baru nak berjinak-jinak dgn muzik dan nyanyian pun boleh join... takpe..selepas show mungkin kita boleh berbual dan berbincang apa kelemahan atau kekuatan kita. So cikgu2 semua... kalau ada terbaca berita ini..tlg lah war-warkan kpd rakan2 yg lain yg x tidak melayari blog ini. Kerjasama dan persefahaman tuan2 sgt2 diharapkan demi menjayakan rancangan ini. Kalau saya dapat sokongan tuan2..bertambah kuat semangat saya untuk memajukan guru-guru yg berminat dlm muzik.
tq
art

No comments:

Post a Comment