Friday, December 25, 2009

KURSUS GAMELAN

Salam sejahtera...dan selamat bercuti...
Wah!!! lamanya kita tak berjumpa...saya pun dah lama x upload berita terbaru. Walau bagaimana pun saya yakin dengan hampirnya sekolah dibuka tahun 2010..sure andA semua akan kembali melawati laman blog ini...hehehe
Ok...Kursus gamelan akan dibuka pada bulan Januari ini. Tempatnya ialah di unit latihan Jabatan Pelajaran Selangor. waktu latihan ialah selepas pukul 5 ptg. (Maknanya lepas saya abis kerja lah..) Harinya belum tentu. ehhehee jadi guru yg dekat dekat shsh alam untunglah ya...itu pun kalau tuan puan berminat.
Kepada yg berminat silalah hantar nama dan alamat sekolah serta no hp kepada alamat email ini : anffaizat@gmail.com
Ok
Bye

6 comments:

  1. Salam,

    Saya berminat nak sertai kursus Gamelan ni. Adakah guru dari negeri Perak boleh sertai kursus tersebut? Nama saya Shuhaili bin Salleh, alamat sekolah SK Proton City, Tanjong Malim, Perak. Emel saya ilytrolak@yahoo.com

    tq

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. kursus ni hanya untuk guru n kakitangan negeri selangor je...sory ya..w.bgimana pun tq kerana respon

    ReplyDelete
  4. Berminat sangat nak join..tapi buatlah kat Sepang...tentu ramai cikgu nak join..saya ada basic masa kat upsi dulu je..kalau dapat join kursus ni alangkah bagusnya sebab PK koko kat sek ni dah bg green light utk saya buat Gamelan untuk aktiviti kelab seni budaya...please...wat la kat Sepang...rosmina0787@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  5. Apa kata cikgu kumpulkan guru sepang yg berminat ..dan beritahu saya. Nanti boleh saya fix kan date utk latihan di sepang. Cuba jumpa Pn Aishah di PPD Sepang dan bincang dgnnya ok.

    tq
    art

    ReplyDelete