Wednesday, July 29, 2009

KELAS GAMELAN

Salam bahagia...dan sejahtera..

Hai...cikgu2 muzik dari sekolah menengah ....Saya bercadang untuk membuat kelas gamelan untuk mengajar cikgu yg berminat . InsyaAllah...kalau respon baik kita boleh mulakan selepas raya nanti k. Kelas ni percuma sahaja....cikgu yang bukan opsyen muzik pun boleh mengikutinya jika benar benar berminat...so..emailkan kepada saya nama, alamat sekolah, no hp dan opsyen semasa di universiti. Sekorang-kurangnya 10 org peserta sudah memadai untuk memulakannya.
So...Hebahkan kepada kwn kwn ya...

Salam

Art

7 comments:

  1. saya nak..saya nak

    ReplyDelete
  2. sekolah rendah x blh ke encik art?

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah....akan saya usahakan....cikgu sekolah rendah pun akan saya offer...tunggu je...

    ReplyDelete
  4. sek rendah dpercepatkanlah...gud luck en art..when there is a will there is a way

    ReplyDelete
  5. kalu blh buat skali kursus cmane nak urus pasukan koir...

    ReplyDelete
  6. harap ada kursus untuk yang bukan opsyen muzik utk sek rendah secepat mungkin

    ReplyDelete
  7. Ok...InsyaAllah..bagus juga cadangan untuk buat kursus pimpinan koir...akan saya usahakan. tq

    Art

    ReplyDelete